На вернисаже как-то раз случайно встретила я Вас. - Но Вы вдвоем, Вы не со мною. Был так прекрасен вернисаж, но взор еще прекрасней Ваш. - Но Вы вдвоем, Вы не со мною. Как за спасением к Вам иду, вы тот, кого давно я жду. - Но Вы вдвоем, но не со мною. И я себя на том ловлю, что Вас почти уже люблю. - Но Вы вдвоем, Вы не со мной.
[Припев]: Ах, вернисаж, ах, вернисаж! Какой портрет, какой пейзаж. Вот - зимний вечер, летний зной, а вот - Венеция весной. Ах, вернисаж, ах вернисаж! Какой портрет, какой пейзаж. Вот кто-то в профиль и анфас, А я смотрю, смотрю на Вас.
Смятенье Вы мое и грусть, мой сон, что помню наизусть. - Но Вы вдвоем, Вы не со мною. Моей надежды ясный свет, я шел к Вам столько долгих лет. - Но Вы вдвоем, Вы не со мною. Ах, вернисаж - мучитель наш: Вы не одна - какой пассаж! - Но Вы вдвоем, Вы не со мною.
На этой выставке картин сюжет отсутствует один: Где Мы вдвоем, где Вы со мной.
[Припев]: Ах, вернисаж, ах, вернисаж! Какой портрет, какой пейзаж. Вот - зимний вечер, летний зной, а вот - Венеция весной. Ах, вернисаж, ах вернисаж! Какой портрет, какой пейзаж. Вот кто-то в профиль и в анфас, А я смотрю, смотрю на Вас. - А Вы вдвоем, Вы не со мною. - А Вы вдвоем, но не со мною. - Но Вы вдвоем, Вы не со мною.
На этой выставке картин сюжет отсутствует один: Где Мы вдвоем, где Вы со мной.
Припев: Ах, вернисаж, ах, вернисаж! Какой портрет, какой пейзаж. Вот - зимний вечер, летний зной, а вот - Венеция весной. Ах, вернисаж, ах вернисаж! Какой портрет, какой пейзаж. Вот кто-то в профиль и в анфас, а я смотрю, смотрю на Вас. Ах, вернисаж, ах, вернисаж! Какой портрет, какой пейзаж. Вот - зимний вечер, летний зной, а вот - Венеция весной. Ах, вернисаж, ах вернисаж! Какой портрет, какой пейзаж. Вот кто-то в профиль и анфас, а я смотрю, смотрю на Вас. On the opening day, once I accidentally met you. - But you two, you are not with me. The opening day was so beautiful, but your look is even more beautiful. - But you two, you are not with me. As for salvation coming to you, you are the one whom I have been waiting for a long time - But you together, but not with me. And I catch myself that I almost love you already. - But you two, you are not with me.
[Chorus]: Ah, opening day, ah, opening day! What a portrait, what a landscape. Here is the winter evening, the summer heat, and here is Venice in the spring. Ah, opening day, opening day ah! What a portrait, what a landscape. Here is someone in profile and full face, And I look, I look at you.
You are my confusion and sadness, my dream that I remember by heart. - But you two, you are not with me. My hope is a clear light, I have been going to you for so many long years. - But you two, you are not with me. Ah, the opening day is our tormentor: You are not alone - what a passage! - But you two, you are not with me.
At this exhibition of paintings the plot is missing one: Where we are together, where you are with me.
[Chorus]: Ah, opening day, ah, opening day! What a portrait, what a landscape. Here is the winter evening, the summer heat, and here is Venice in the spring. Ah, opening day, opening day ah! What a portrait, what a landscape. Here is someone in profile and full face, And I look, I look at you. - And you two, you are not with me. - And you together, but not with me. - But you two, you are not with me.
At this exhibition of paintings the plot is missing one: Where we are together, where you are with me.
Chorus: Ah, opening day, ah, opening day! What a portrait, what a landscape. Here is the winter evening, the summer heat, and here is Venice in the spring. Ah, opening day, opening day ah! What a portrait, what a landscape. Here is someone in profile and full face, and I look, look at you. Ah, opening day, ah, opening day! What a portrait, what a landscape. Here is the winter evening, the summer heat, and here is Venice in the spring. Ah, opening day, opening day ah! What a portrait, what a landscape. Here is someone in profile and full face, and I look, I look at you.